22/8/14 | By: Alherya Bennet

[VM] The One I Gave My Heart To - Aaliyah



* ¿Cómo pudo aquel al que di mi corazón rompérmelo de este modo?
¿Cómo pudo aquel que me hacía feliz hacerme sentir tan triste?
¿Alguien puede explicármelo para que pueda entenderlo?
Si me quieres, ¿por qué me hieres así?

¿Cómo pudo aquel al que entregué mi mundo deshacerse de él?
¿Cómo pudo aquel que dijo "te amo" decir las cosas que dices?
¿Cómo pudo aquel al que fui tan fiel decirme mentiras?
¿Cómo pudo aquel al que di mi corazón rompérmelo así?
Dímelo

¿Cómo puedes ser tan frío conmigo cuanto te lo di todo?
Todo mi amor, todo lo que tenía dentro.
¿Cómo pudiste marcharte así?
¿Cómo puedes no quererme más?
Pensé que lo nuestro era para siempre.
No logro comprenderlo.

¿Cómo puede aquel con el que compartía mis sueños llevárselos de mí?
¿Cómo puede aquel que trajo tanto placer traer tanta desgracia?
¿Alguien puede explicármelo? Que alguien me lo explique, por favor
Si me quieres, ¿por qué me haces esto?
Dímelo

* Se repite
¿Cómo pudo aquel al que entregué mi mundo deshacerse de él?
¿Cómo pudo aquel que dijo "te amo" decir las cosas que dices?
¿Cómo pudo aquel al que fui tan fiel decirme mentiras?

* How could the one I gave my heart to ,break my heart so bad?
How could the one who made me happy, make me feel so sad?
Won't somebody tell me? So I can understand
If you love me, how could you hurt me like that?

How could the one I gave my world, to throw my world away?
How could the one who said 'I love you', say the things you say?
How could the one I was so true to just tell me lies?
How could the one I gave my heart to break this heart of mine?
Tell me

How could you be so cold to me when I gave you everything?
All my love, all I had inside
How could you just walk out the door?
How could you not love me anymore?
I thought we had forever
I can't understand

How could the one I shared my dreams, with take my dreams from me?
How could the love that brought such pleasure, bring such misery?
Won't somebody tell me? Somebody tell me please
If you love me, how could you do that to me?
Tell me

* Se repite
How could the one I gave my world, to throw my world away?
How could the one who said 'I love you', say the things you say?
How could the one I was so true to just tell me lies?

0 comentarios:

Publicar un comentario